Klubmodul henter siden

CAFE STÆVNE I BK THOR

KL 10 – 14

Kære Forældre

Vi har igen fornøjelsen at byde jer velkommen til klubbens eget interne Cafe Stævne.

For jer der er nye i BK Thor, går det i alt sin enkelthed ud på at jeres barn/børn, har muligheden for at komme til et ”prøve stævne”, hvor vi har god tid til at forklarer og vise alle de små, hvad man gør når man er til et rigtigt stævne. Børnene får lov at bryde mod dem fra deres eget hold som passer i størrelsen og niveau. Når de ikke skal bryde, er der rig mulighed for at lege på madrasserne ved siden af sammen med alle de andre brydere fra deres hold. Cafe Stævnet giver også mulighed for at hilse på de andre forældre og medbringe bedsteforældre eller andre søskende/kammerater/veninder, som ønsker at kigge lidt på/lege med på madrassen ved siden af. Er ens eget barn lidt usikker på, om han eller hun har lyst til at deltage, så kom ned alligevel og lad dem lege på madrasserne ved siden af, således at de får en fornemmelse af hvad der sker når nogle skal ind og bryde.

Vi håber på at se så mange af jer til et par hyggelige timer i Brydeklubben Thor.

Tilmeldte
17 /100